Veelgestelde vragen

Heb je een vraag die hier niet tussen staat? Stuur ons dan een berichtje via de contactpagina.

Bestellen, bezorgen en ontvangen

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Bij LM Baby Art hanteren wij de regel: voor 15:00 uur besteld, de volgende werkdag in huis. Het kan wel eens gebeuren dat een bestelling een kleine vertraging oploopt bij de bezorgdienst. Hierdoor gebeurt het af en toe dat een bestelling een dag later bezorgd zal worden.

Mocht je de bestelling na twee werkdagen nog steeds niet ontvangen hebben, neem dan contact met ons op. 

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
Kleine muurstickers worden verzonden via briefpost. De grotere stickers worden verzonden via PostNL pakketpost. Zodra je bestelling door ons is verzonden, ontvang je een bevestigingsmail. Hierin wordt verdere toelichting gegeven. Zolang een artikel door de brievenbus past, zullen wij deze via briefpost verzenden. 

Ik heb geen track&trace code ontvangen, wat nu?
Wij verzenden bestellingen op de meest voordelige manier. In sommige situaties is dit via briefpost, in andere situaties als pakketje. Hierdoor krijg je dus niet altijd een track&trace code bij een bestelling.

Heb je geen track&trace code ontvangen? Geen zorgen! Zodra je de bevestigingsmail ontvangen hebt, hebben wij je bestelling verzonden en mag je deze de volgende, uiterlijk de dag erna, thuis verwachten.

Ik heb een fout gemaakt bij het bestellen, wat nu?
Heb je een fout gemaakt tijdens het bestellen? Bijvoorbeeld een verkeerd adres ingevuld, of het verkeerde item per ongelijk gekocht? Stuur ons dan zo snel mogelijk een berichtje zodat wij dit kunnen aanpassen. 

Heb je al een verzendbevestiging ontvangen in de mail? Dan is de bestelling verzonden en kan deze niet meer geannuleerd worden. Wacht in dit geval rustig af tot de bestelling bij je is aangekomen. Vervolgens kun je er voor kiezen om de bestelling te retourneren. 

Betalen, Ruilen en retourneren

Hoe werkt ruilen?
Wil je een artikel ruilen voor een andere kleur of een ander artikel? Lees dan de instructies onder het kopje “retourneren”. In principe werkt ruilen bijna hetzelfde als retourneren. Vul op het retourformulier duidelijk in waarom je een artikel hebt terug gestuurd en wat je graag zou willen ontvangen.

Ik wil mijn bestelling annuleren, kan dat nog?
Heb je je bedacht en wil je je bestelling alsnog annuleren? Laat het ons dan zo snel mogelijk weten!

Heb je een verzendbevestiging ontvangen? Dan hebben wij de bestelling al verzonden en kan deze dus niet meer geannuleerd worden.

Kan de bestelling niet meer geannuleerd worden? Wacht dat rustig af tot je de bestelling ontvangen hebt. Je kunt er dan voor kiezen om de bestelling retour te sturen. Zie het kopje “retourneren” voor meer informatie over het retour sturen van een bestelling.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terug heb?
Zodra wij jouw retourzending ontvangen hebben, ontvang je binnen 14 dagen het aankoopbedrag terug op je rekening.

Hoelang heb ik de tijd om een product retour te melden?
Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Ik heb het verkeerde artikel ontvangen, wat nu?
Heb je een verkeerd artikel otvangen? Laat het ons dan zo snel mogelijk weten via de chat, contactformulier of email.

Producten

Hoe weet ik of een product op voorraad is?
In principe mag je er van uitgaan dat wanneer een artikel in de webwinkel zichtbaar is, deze op voorraad is. Mocht het artikel zichtbaar zijn in de webwinkel maar niet op voorraad zijn, wordt dit bij het artikel vermeld.

Glow in the dark sterren geven geen licht, wat nu?
Als glow in the dark sterren geen licht geven, kan dit verschillende oorzaken hebben. Het is mogelijk dat de glow in the dark stickers lange tijd in een donkere omgeving hebben gezeten. Bijvoorbeeld bij ons in voorraad en in de envelop onderweg naar jou. Het is daarom verstandig om de glow in the dark sterren eerst in de zon te laten liggen. Mocht er geen zonlicht zijn, is daglicht ook goed. Op deze manier kunnen de sterren zich opladen om in het donker vervolgens weer licht te geven.

Sterren al opgeplakt? Als de sterren al op het plafond zitten, zal het lastig worden om ze in de zon te leggen. Probeer om overdag zoveel mogelijk licht de kamer in te laten komen door de gordijnen helemaal op te doen. De sterren kunnen op deze manier voldoende opladen.

Heb je dit geprobeerd en geven de sterren alsnog geen licht? Laat dan een lamp een kwartiertje aan staan voor het slapen gaan. Zorg er vervolgens voor dat de kamer s ’nachts volledig donker is, dus ook geen nachtlampjes aanlaten.

Wil je meer weten over de werking van glow in the dark? Lees dan onze blog over hoe glow in the dark stickers werken!

Ik ben opzoek naar een specifieke muursticker maar kan deze niet vinden. Kan ik zelf ideeën aanleveren?
Heb je een bepaalde muursticker in je hoofd maar kun je deze nergens vinden? Laat het ons weten! Wij maken al onze stickers zelf, van ontwerp tot productie. Hierdoor is voor ons geen probleem om een sticker speciaal voor jou te maken.

Stuur ons een berichtje, dan kijken we samen naar de mogelijkheden.

Hoe plak ik de muurstickers het beste op de muur?
Bij iedere bestelling ontvangt u een handleiding voor het opplakken van de muurstickers. Via deze handleiding wordt stap voor stap uitgelegd hoe de muurstickers het beste op de muur geplakt kunnen worden.

Heb ik hulpmiddelen nodig voor het opplakken van de muurstickers?
Voor het opplakken van de muurstickers is het handig om een droge doek en een rakel te gebruiken. Door gebruik te maken van een rakel, kun je de muurstickers erg eenvoudig op de muur plakken. Bij besteding van €20,00 ontvangt u de rakel gratis bij uw bestellingEen droge doek is handig voor het stofvrij maken van de muur. Ook als de muur er stofvrij en schoon uit ziet, is het handig om er een doek overheen te halen. Stof zie je niet altijd op de muur, maar het beïnvloed wel de plakkwaliteit van de sticker.

Wat is een rakel?
Je hebt het woord “rakel” misschien al een paar keer voorbij zien komen in onze webwinkel. Een rakel is een hulpmiddel voor het aanbrengen van een muursticker. Het is een soort van spatel waarmee je de folies glad op de muur kunt strijken, zonder luchtbellen onder de sticker achter te laten. Handig hulpmiddel dus!

Rakels zijn uiteraard verkrijgbaar in onze webwinkel. Bij besteding van €20,00 krijg je deze rakel gratis bij je bestelling.

Kom je niet aan de €20,00 en wil je ook geen rakel aanschaffen, kun je eventueel een (bank)pasje gebruiken voor het aanbrengen van de sticker. Let er wel op dat je met een rakel best veel kracht mag zetten en dit met een pasje lastig wordt.  

Kan ik zelf een tekst voor een muursticker aanleveren?
Wil je graag een bepaalde tekst muursticker? Laat het ons weten! Wij maken al onze stickers zelf, van ontwerp tot productie. Hierdoor is voor ons geen probleem om een sticker speciaal voor jou te maken.

Stuur ons een berichtje, dan kijken we samen naar de mogelijkheden.

© 2017 - 2020 LMBabyart | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel